måndag 9 mars 2009

Jobbedax !

Idag började jag att jobba igen efter operationen. Var faktiskt skönt att komma igång och att träffa sina goa arbetskamrater. Man går och gnäller att man vill vara hemma och ha det bra och greja med sina djur, men när man väl är hemma och inte kan göra så mycket så är det faktiskt inte så kul. Så därför är man ganska glad över att man har ett jobb och trivs med sina jobbekompisar. Jag har lite ont när jag tar i men jag får ta det lugnt i början. När jag kom på jobb idag var det någon som frågade vad det var jag hade gjort på Lonestar när vi var där. Svaret
kommer här.....
Kanske inte så smart när man var nyopererad men det gick ju bra. Det var första gången jag provade på detta och det var skitkul.
Idag vill jag oxå gratulera Marina och Stefan som fyller år. Grattis båda två och tack för god tårta Marina.

3 kommentarer:

  1. Tackar för gratulationen.
    Hälsa Thomas

    Stefan

    SvaraRadera
  2. Tack själv - jag blev så himla glad att ni kom förbi!! Trodde inte ni kom ihåg det... Tårta och tårta, tja? Men visst kan man äta cheesecake i alla lägen, hihi. Tack själv som sagt! / Mårina
    PS. Promenixen tar vi förstås en annan gång...

    SvaraRadera
  3. Glömde ju...: var RÄDD om dej och din hand så du inte åker på komplikationer för att du satt igång för tidigt!! / Mårina

    SvaraRadera