onsdag 18 mars 2009

Onsdag kväll.

Har precis kommit hem från Tine och Nisse på old westernstore. Westernklubben som Thomas är med i brukar träffas där på onsdagkvällar och idag följde jag med. Där träffade vi på Thomas och Madde som är med i SWEDISH MOUNTED SHOOTERS
Madde känner till Star sedan tidigare när han bodde hos Mia. (Förra ägaren)
Vi drack lite kaffe och tittade på Tines alla fina kläder hon har i sin affär. Det var riktig ögonshopping idag.


Innan vi körde till Tine och Nisse sadlade vi Star och busade lite på ridbanan med honom. Det kändes mycket bättre idag. Gjorde lite roliga saker som vi inte brukar att göra t.ex liknande barrelrace fast inte så fort såklart och bara en kon och en grushög att rida runt. Men jag och Star hade roligt (tror jag) i alla fall. Innan jag red så värmde Thomas upp honom och jag gick bakom stallet för att titta till Bonnie. Hon hade placerat sig där och stod och tittade på något.
Jag fick förstora bilden så den är suddig men det är ett rådjur som har en fasantupp som sällskap. Såg ganska komiskt ut när dom två kom spatserande över åkern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar