söndag 1 februari 2009

Yes !!!!

Yihaaa vår plan funkade riktigt bra idag. Vi gjorde vid Star i stallet, lastade honom och jag körde efter med annan bil ner till ridhuset som bara tar 2 minuter. Vi lastade av honom och jag körde hem igen för att titta till Bonnie som stod i sin box. Hon blir bättre och bättre på att vara ensam, hon gnäggade lite men hon vankade inte lika mycket som sist. Jag märkte oxå att hon var mer orolig när jag var i stallet än utanför, därför grejade jag lite utomhus i snöfallet. Kastade lite boll med hundarna och städade upp lite här och var. När lektionen var slut körde jag ner till ridhuset igen och hjälpte till att lasta Star.
Pratade lite med Jan (tränaren), dom andra som tränade idag och dom berättade att Star var en liten energibomb idag. Man skulle kunna tro att han hade druckit Red Bull.Han hade hoppat, studsat sparkat bakut och varit lycklig över att få träna igen.


Här är två glada westernryttare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar