söndag 8 februari 2009

Jag tränar med Star.

På fredagskvällen var det dax för mig att träna lite med Star. Jag hade bestämt tidigare i veckan att jag skulle träna i ridhuset för Sara. Jag och Thomas lastade Star och Bonnie fick vara själv hemma. Vi gjorde likadant då som vi gjorde sist när Thomas tränade. Det går faktiskt bra, det känns bra att någon är hemma och tittar till henne i boxen. Träningen gick över förväntan bra och jag och Star kom bra överens. Jag börjar att vänja mig nu med Star, jag saknar ju Bosse men när det gäller ridningen så är ju det helt annorlunda att rida Star.
När vi kom hem så hörde vi Bonnie hälsa oss välkomna hem med ett gnägg och när vi kom in i stallet och hälsade på henne så var hon lite svettig på bringan, men det var inte så farligt. Men vi kör på hon måste vänja sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar