fredag 13 februari 2009

Thomas & Star tränar.

Nu har hela dagen gått och det har inte hänt någon olycka än så länge (peppar, peppar).Thomas kom hem tidigt, han kunde inte jobba för det var för kallt. Han hade Kent med sig hem så dom tog ett bad i vårt spa medan jag körde till Landskrona för att hjälpa Sandra att välja glasögon. På eftermiddagen åkte Star och Thomas till ridhuset för att träna lite för Sara. Kent följde med för att filma och jag var hemma och passade Bonnie, som nu inte bryr sig särskilt mycket om att stå själv. Hon gnäggar lite då och då.Thomas har klippt ihop en liten snutt att titta på. Tryck på pilen.

På söndag är det min tur att träna för Jan och då ska eventuellt Bonnie följa med. Om allt går enligt planerna. Efter ritten så tog vi ut Bonnie och provade att lasta henne. Som vanligt var det inga problem att få in henne. Det tog kanske två minuter innan hon var inne i transporten. Idag satte vi mellanväggen oxå på plats och stängde bommen bakom henne så hon kände att hon inte kunde backa ut.





4 kommentarer:

  1. Shit, jag får nån slags "stolthetskänsla" för hur det går framåt för er...?! Jag tycker ni är jävligt duktiga och att allt tycks gå er väg med hästarna, på alla plan. Bra jobbat!! Kul att ni lägger ut så många bilder.

    Behöver du hjälp på onsdag då...?

    Tirup

    SvaraRadera
  2. Trevligt att komma med på ett litet hörn, man tackar för en trevlig för/eftermiddag. "spaet var bara super skönt. Mår prima.
    Hoppas filmningen blev bra.
    En kommentar utan för bloggens ämne.
    Jag säger bara MIF.!!!!!! lol

    mvh Kenth

    SvaraRadera
  3. Jag säger det igen WAO vilka framsteg Thomas du o star gör ,va månde bli av detta ekipage. Det är så roligt att se er :)

    SvaraRadera
  4. Jag tackar för berömmet. Det är alltid roligt att få /Thomas.

    SvaraRadera