söndag 15 februari 2009

Prinsessan i ridhuset !

Ja då var det tid för den stora testen. Jag var lite nervös över hur det skulle gå med transporten till ridhuset, men Thomas sa att han var inte ett dugg nervös och jag skulle sluta fjanta mig. Ja ja jag vet ju att han har rätt, så när vi väl satte igång med projektet så var jag lugn och tog sakerna i lugn och sansad takt. Transporten gick superbra och avlastning och komma in i ett ridhus fullt med hästar fixade verkligen vår lilla stjärna alldeles utmärkt. Hon var lite nervös i början men hon sökte sig till tryggheten Thomas och så blev allt bra efter ett tag. Jan sa i slutet av träningen att hon var verkligen lugn och sansad.
Jag tränade på Star och det var första gången för Jan på Star. Det gick väl sådär kan jag tycka. Kanske jag var lite nervös och det är bara andra gången jag tränar på Star för tränare. Det tar ett tag innan man vänjer sig och vi två lär känna varandra. Thomas filmade lite och det känns lite pinsamt att lägga ut filmen men det känns väl alltid lite knasigt att se sig själv, men jag får väl stå ut med det. Här kommer den i alla fall. Tryck på pilen....
PS. Det är Bonnie som gnäggar i filmen DS.

8 kommentarer:

  1. Jag tycker definitivt att vi ska se er på lite tävlingar i vår, ni har inget att skämmas för! Snyggt jobbat, Åsa. Han jobbar på bra.

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar Sara det värmde. Känns alltid pinigt att se sig själv...
    Kramizar från oss alla här

    SvaraRadera
  3. Det ser så fint ut Åsa, roligt att ni har kort och filmer utlagda. Är det Indigo och Ingegerd som skymtar fram på filmen? Sussi

    SvaraRadera
  4. Hej Sussi
    Roligt att du tittade in. Ja det är Ingegerd du ser. Hon och jag tränade nu i söndags/ Åsa

    SvaraRadera
  5. Helt grymt att se dig rida så mjukt och följsamt me en rund fin gallop på volten wao helt imponerad. Stort grattis kramar marie

    SvaraRadera
  6. Tackar tackar Marie, du är väl snart frisk i ditt ben , så kan vi kanske ut och rida en sväng.
    Kramar Åsa

    SvaraRadera
  7. När jag är frisk i handen oxå såklart/Åsa

    SvaraRadera
  8. Du har absolut inget att skämmas för - det såg ju jättebra ut!! Men visst är man alltid lite självkritisk och tycker det är märkligt att se sej själv "uppträda"...? Jag tyckte han gick jättefint! Snyggt filmat åsse, Thomas = )
    Hälsar Tirup

    SvaraRadera