torsdag 7 maj 2009

Saras lillprins.

Idag när jag kom hem efter jobbet så tog jag Star och gick upp med honom i den stora hagen i skogen. Bonnie sprang rundor och gnäggade efter honom. Jag tänkte att dom kunde gå där ett par timmar innan Thomas skulle träna. När jag var tillbaka och skulle hämta Bonnie så blev hon så glad att hon slutade gnägga och sprang och mötte mig. Sedan gick vi upp till Star i hagen. Jag tänkte att nu har hon brått upp till honom men faktiskt inte, hon gick snällt med mig och hundarna och när jag släppte loss henne i hagen stod hon kvar hos mig en liten stund innan hon lullade iväg tillsammans med Star.
När sedan jag och Thomas gick upp och hämtade dom fick hon lite överskottsenergi eller så skulle hon visa upp sig för Pia och Arne som var med, och gick mer på två ben än fyra.Hmmm Både jag och Thomas bestämde att hon nog behövde rastas lite i rundkorallen idag. Sara kom och Thomas fick sin ridlektion och jag gjorde lite iordning i stallet medan han red.
Efter lektionen tog Thomas Bonnie och rastade henne lite i korallen. Hon fick springa på lite extra idag så hon blev av med lite energi.
Har också idag fått bilder av Sara Alvrud på hennes lilla morganprins Escania's Pharazôn LT. Han blev såld redan när han var 16 dagar gammal. GRATTIS till dig Sara.

Gå gärna in på Saras hemsida och kolla vidare på hennes fina hästar. Klicka här.

Klippte ihop lite bilder idag på våra djur, klicka på pilen.....

4 kommentarer:

  1. Tack tack! Är så stolt över lillkillen så..

    Thomas - ser skitbra ut på bilderna, way to go!

    SvaraRadera
  2. Hej där! Härliga bilder i vanlig ordning!! Och likaså härlig musik - man längtar alltid efter era uppdateringar... = ) Håller med Sara; ser skitbra ut, Thomas! // Marina

    SvaraRadera
  3. Slängde upp en video på lillkillen på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=eBK03Y8mJfU

    SvaraRadera
  4. Hej Sara och Marina! Thomas tackar för berömmet, han blev glad och stolt.
    Jättefin video som du lagt in Sara. Ska lägga ut den på bloggen. // Åsa

    SvaraRadera