måndag 4 maj 2009

Bålet !

Vid halv sextiden tände vi brasan, jag försökte dra ut på det eftersom det blåste lite och vattenslangen vi hade räckte bara till brasan inte förbi. Jag hade ringt till Göran så han tog med sig en extraslang. Tidigare på dagen ringde jag brandkåren och frågade om det var ok att elda och det var det.
Vid sextiden kom sedan alla och hade dricka, korv och bröd med sig och alla hade en liten present till mig fast jag hade sagt att jag inte fyller år. Tack alla för presenterna. Vi grillade, åt korv och hade det jättemysigt fast det var varmt, så mamsen fick ta av sig brallorna och mina korvar bara gick sönder hela tiden.

Vid niotiden var jag och Marina uppe i hagen och hämtade hem pållarna. Då fick ju alla gå in i stallet och mysa lite med dom. Mona vågade till och med att klappa Bonnie.
Vi hade en mysig kväll och jag hoppas vi kan göra om det nästa år och att vädret är lika fint då.

3 kommentarer:

  1. Jag är så stolt! Fast Bonnie är en väldigt söt och inte så stor än...
    Tack för en trevlig kväll!

    Mvh Mona

    SvaraRadera
  2. Vi vill oxå tacka för en mysig kväll!
    Kramar
    Carina o Lasse

    SvaraRadera