onsdag 6 maj 2009

Doc får skäll!

Har precis varit ute och mockat till pållarna. Tyckte dom kunde klippa gräset lite vid vår väg. Gräset har växt rejält nu när det har regnat. Bonnie hon tuggar så det hörs lång väg. Hon tycker det är supergott, det syns på hela henne.
Igår hade jag lektion med Sara här hemma på Star och jag börjar känna av att träningsvärken är på väg. Den kommer alltid två dagar efter ett pass med Sara =). Men det är bra för då vet man att man har jobbat i alla fall. Igår gick det ganska bra, för både Star och mig och imorgon ska Thomas träna.


Idag har jag också skällt på Doc, jag sa till honom att han ska ge tusan i att ta småfåglar. Han hade tagit en liten fågel med alldeles rött bröst och så lekte han med den på vår uteplats och Yoga var jätteintresserad så jag fick ta den och gissa om jag tycker det är läskigt med fåglar, fast den var söt. Och Doc, han bara knallade vidare som inget hade hänt. Så det var nog inte första gången han tar en fågel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar