måndag 11 maj 2009

Promenad på söderåsen.

I söndags tränade jag för Jan nere på ridhuset. Jag red dit och denna gången var det Thomas tur att cykla. Det var första gången jag red ut själv på Star och det kändes helt ok. Thomas hade videokameran med sig så han ska fixa till filmen så kan jag lägga ut den senare. Träningen gick ganska bra och efter vi kom hem så satte vi upp hästarna i skogen och körde upp till Lena och Mats på söderåsen. Yoga var med så hon kunde leka med sin fästeman Julle. Ito fick bli hemma, han orkar inte med stora promenader längre fast han gärna vill och sedan kommer Julle och han inte så bra överens längre. Lena drog iväg oss på en timmes promenad i skogen. Det var helt underbart och vi gick längs en bäck som nästan följde oss hela vägen och backar fanns det gott om, speciellt en som var ganska seg att ta sig upp för. Julle och Yoga busade för fullt och hade jättekul tillsammans.


Efter promenaden drack vi en kopp kaffe och käkade glass. Vi pratade om lite ditt och datt innan vi lastade in oss i bilen och körde hemmåt. Väl hemma gick vi direkt upp till hästarna i skogen och hämtade hem dom.
Bilderna är inte så bra för jag glömde kameran i bilen , så fotona är tagna med Thomas mobil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar