måndag 26 januari 2009

Thomas fyller år !

Idag fyller Thomas år och jag har inte köpt någon present. Är detta klokt!! Jag frågade honom igår vad han önskade sig, men han önskade sig ingenting för ovanlighetens skull. Annars brukar han vara tokig i presenter. Jaja , jag är ledig imorgon och efter att veterinären har varit här och gett Bonnie och Star sina vaccinationer så ska jag köra till oldwesternstore och se om jag kan hitta nåt litet.
Marina och Conny kom nu ikväll en liten runda och grattade Thomas. Han fick en jättefin vedkorg med olika sorters öl i. Vi drack lite kaffe, käkade dajmtårta och småtjattrade lite.

3 kommentarer:

  1. Fan att jag aldrig kan lära mig datumet..
    Grattis på födelsedagen Thomas.
    Vi hörs av
    Lena
    (ska messa innan jag lägger mig)

    SvaraRadera
  2. Jag veeet, det gör inget /Åsa

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera