måndag 2 november 2009

Klagomål igen!!!

Har fått klagomål på att jag inte skött bloggen så bra på sistone, jag har väl inte något direkt att försvara mig med mer än att jag har jobbat väldigt mycket nu dom sista veckorna. Sedan vi drog tillbaka klockan en timme så är det väldigt mörkt nu när man kommer hem och det känns lite ``pugit´´just nu om kvällarna........
Men i alla fall så har det väl hänt lite. I förra veckan blev det ingen träning för Malin för hon var nere på Bökeberg och tävlade och på torsdag blir det nog inget igen för jag slutar inte jobb förrän kl fem och då hinner vi inte.
Men i lördags var vi hela familjen samlade (utom Sandra för hon var i Göteborg och såg sin idol Lars Winnerbäck) och åt Las Vegas meny och såg Melvis uppträda på Lucky Bowl i Höör. Vi spelade en timme bowling efteråt och hade jätteroligt allihopa.
Det fanns vissa i publiken som verkligen levde sig in i musiken........

Så här glad blev Elliot när han lyckades slå ner alla koner, hela bowlinghallen jublade när klotet sakta sakta rullade fram och slog ner den sista konen. Det är för mig en gåta att han ens lyckades lyfta klotet.....
Tack alla för en jättetrevlig kväll..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar