måndag 26 oktober 2009

Veckan som gick.

Det blir mörkare och mörkare för varje dag. Jag har jobbat mycket hela förra veckan men i torsdags så var jag och Thomas hos Malin igen på TPH. Det gick jättebra. Jag fick beröm av Malin och Star tyckte det var jätteroligt. Han var verkligen på hugget. I slutet av lektionen fick jag öva lite trail, det var superkul. Man ville inte sluta när timmen hade gått. Längtar redan till nästa lektion......
Annars har det väl inte hänt så mycket, har pysslat lite med pållarna på kvällarna, varit på Röda Korsets modevisning i Stehag med Pia, Sussi och Ulla. Det var tur vi var där så att medelåldern sjönk sa Sussi (fniss) vi åt goda mackor och drack gott kaffe, annars har det mest varit soffläge på kvällarna. Igår söndag var vår träning inställd och det bara regnade så vi körde till malmö med Lena & Göran och ögonshoppade lite och åt en god middag på Dinnea. Innan vi körde hann vi lägga ut några annonser på blocket på lite saker som vi har pratat om att sälja för att vi inte använder dom längre och dom bara ligger här och skräpar och tar plats. Idag måndag har vi redan sålt några saker och jag har ägnat min dag åt att paketera och skicka iväg paketen. Kul när det går snabbt och kosingen rullar in......
Tog in hästarna lite tidigare ikväll för att det regnade och var busväder. Här är två blöta fina foto på Bonnie...... världens vackraste.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar