onsdag 7 oktober 2009

Doc & Wyatt.

Igårkväll var Thomas och sköt på skjutbanan och då passade jag på att pyssla lite med Bonnie. Det var ett tag sedan hon blev riktigt genomborstad. Hon stod alldeles stilla och bara njöt när jag borstade henne och att Star gick ut och in i stallet bekom henne inte. Både manen och svansen blev riktigt genomborstade och med lite cowboymagic så blev de skinande blanka. Hovarna smorde jag in med hovolja så dom blev oxå blanka och fina.
Imorse när jag skulle släppa ut pållarna så regnade det lite så idag fick både Bonnie och Star prova sina nya Ullaredstäcke. Bonnies var lite stort runt magen men inte så att hon kan trassla in sig och skada sig på det. Jag är oxå ledig idag så jag kan hålla lite koll på henne för hon är ju inte så van med täcke. Men hon verkar inte bry sig för hon går och tuggar som vanligt i hagen.

Kolla svansen, fortfarande fin efter cowboymagic.


Doc & Wyatt !

Detta kallar jag syskonkärlek !


Tog lite foto på kisarna nu på förmiddagen. Det är inte så ofta man får Wyatt på foto men idag var båda hemma på gården och mös riktigt i höstsolen



Det är inte ofta man lyckas att få Yoga leka med boll men idag var en sådan dag och jag lyckades få ett suddigt foto.


Visst e´ hon fin vår lilla terrorist. Ebafarmens Yoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar