tisdag 3 november 2009

Söndag.

Söndag.... sovmorgon.....skönt...... Var ett tag sedan....
I alla fall när vi kom ur sängen och lite kaffe i magarna så tyckte vi det var dax för pållarna att motioneras lite. Thomas började med Bonnie, hon hade gott om energi så hon hoppade jämnfota ut ur corallen innan Thomas hann att stänga grindarna. Jag var inte där för precis då var jag inne och hämtade kameran. Det blev tyvärr inte så många bilder tagna. När Bonnies energi hade lagt sig efter en hel del varv runt, runt, runt i corallen så tömkörde vi henne. Det var ett tag sedan så vi tog det lugnt och Thomas höll i tömmarna och jag gick sidan om och höll i grimskaftet om hon skulle få för sig att klödda. Men det gick ovanligt bra för att vara ett tag sedan och vi slutade medan det gick som bäst......
Efter Bonnie var det Stars tur, han var oxå på väldigt gott humör och han vände ovanligt bra med tömmarna som snuddade vid rumpan som han inte annars speciellt gillar........
Han fick jobba på ganska bra i både trav och galopp. När Thomas var klar skulle jag försöka att tömköra, det är inte så lätt som det ser ut men jag tyckte nog att det gick ganska bra.
Wild and crazy.......
Ok ok jag vet, ville bara testa dig lite, jag följer dig nu.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar