fredag 19 augusti 2011

Var är mina......

......små bebisar? Kom hem igår efter jobbet och dom små kattungarna var som bortblåsta. Jag har letat överallt men ej kunnat hitta dom. Alla kattungar började förra helgen att ta små utomhus tripper men dom gick ju inte så långt...... men att två småttingar kan försvinna spårlöst är för mig en gåta. Kan det vara en rovfågel, en räv, har dom blivit påkörda? eller har här varit någon oinbjuden och snott dom? Ja frågorna är många och jag springer ut i stallet och kollar flera gånger om dan och hoppas att dom ligger och sover sött på dynan som dom brukar sova på.
Igår hade vi hästarna igång igen. Men oj vad det var trögt för alla. Det verkade som om alla var trötta och slitna efter träningen i onsdags. Snappan och Star var icke samarbetsvilliga och jag kände väl att jag också var stel och okoncentrerad. För Thomas och Bonnie gick det bättre. Hon börjar att komma av bettet mer och mer nu och det ser riktigt trevligt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar