fredag 17 december 2010

Kul att va´ hundvakt....:(

Fick ett sms idag när jag var på jobbet från Thomas som var hemma tidigare än jag idag. Så här såg det ut i vårt vardagsrum.....
Tussarna som ni ser är stoppningen från soffan och lådan som ligger högst uppe till vänster är mina fina julgranskulor som jag fick av bloggsyrran och som jag var jätteglad över.

Vem är då den skyldige tro? Jo hon heter Samantha och det är jag säker på för hon började redan i går att gräva i soffan men då var jag hemma och såg henne. Så imorse innan jag körde så lade jag en filt över soffan och tänkte lite för mig själv att det där hjälper nog inte. Jaja så rätt jag hade......
Nu får jag beställa nya kulor av systern och hoppas att dom blir färdiga till jul och soffa ? Ja det får i alla fall vänta tills Samantha åkt hem.

 


Den skyldiga i sovläge!

2 kommentarer:

  1. Hon verkar ha anpassat sig bra hemma hos er. Kanske Yoga har viskat lite hur hon gjorde på sin valptid. =O)

    SvaraRadera
  2. Repris á lá Yoga? :D
    Klart vi ordnar nya kulor.
    Vi kommer ju på julafton så då kan jag ha de med. Skicka bilder på vad du vill ha på.

    SvaraRadera