onsdag 8 december 2010

Julbord!

I lördags var vi och åt julbord på Röstånga gästgivare. Så gott och sååå mycket mat. Man orkade inte att äta hälften ens, men jag lyckades trycka ner 2 portioner brylepudding (smaskens). Det var mamma & pappa som bjöd oss alla ungar med respektive och barn.

Givakt innan vi högg in på sillabordet.

Kenneths hår har växt ut lite, det är snart 2mm.
 

T.o.m. jag fastnade på bild.
Bloggsyrran och hennes Stefan. Läs gärna hennes citat på hennes blogg.
Efter maten var det kasedans och Jens var den första som var uppe och svirade. Det smittade av sig lite så även jag och Thomas tog en liten svängom. Jens lyckades till och med få upp mammsen en sväng.
Måste jag......pinsamt.....

MYYYS!

När vi var mätta och kvällen började gå mot sitt slut så drog vi oss alla hemåt. Lena, Göran, Sanna, mamma och pappa följde med hem till oss och vi plockade fram vårt nyinköpta wii.
Det är sjukt roligt att spela och sjukt roligt att se på folk när dom spelar. Vissa spelar ju över hela golvet......

Bowling!

Bowling här oxå!
 Tack alla för en jättetrevlig kväll!!
Ps. Jag glömde berätta att jag fick en liten present av min bloggsyrra, så här fina julgranskulor med alla våra djur. Om någon är intresserad av att beställa så gå in på hennes blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar