torsdag 16 juni 2011

Billie Jean.....

Jag har varit ganska nervös över att Billie Jean skulle lägga sina ungar utomhus någonstans eftersom hon är den man ser minst av. I början av veckan såg jag inte henne på två dagar och när hon äntligen kom hem så stängde jag faktiskt in henne i sadelkammaren. Imorse när det fortfarande inte kommit några bebisar så släppte jag ut henne, inte för att hon verkade må dåligt men mitt samvete kunde inte hålla henne där.
Och i dag när jag och Thomas kom hem efter jobb så fanns det fem stycken små bebisar i sadelkammaren. Tre röda och två sköldpaddefärgade. (pust). Dom har nog ganska precis kommit ut för dom var fortfarande lite våta. Såååå nu är allt under kontroll igen på Hörnetorp, skönt.





Nu ser man verkligen hur snabbt dom växer. Belles ungar är två veckor i morgon och blir sötare och sötare för varje dag.
 



1 kommentar:

  1. Får komma ut och titta på de små liven en dag, innan dom blir för stora <3 :)

    SvaraRadera