fredag 19 februari 2010

Vetbesiktning!

Igår snorig, nysig och febrig var jag på TPH för att veterinärbesiktiga Snap som hon kallas. Allting var u.a. så nu är det klart. Nu känns det verkligen som om att jag äger henne. ;) Jag tror hon kände igen mig när jag kom, för jag fick en jättepuss i ansiktet full med spån så jag blev helt smutsig i hela huvudet inklusive brillorna. Nästa vecka ska Malin rida till henne lite och sedan ska jag ha lektion på torsdag. Längtar......
Om ni klickar här så ser ni när Malin rider Snap.
Annars igår låg jag mest i soffan hade ingen ork till någonting men idag känns det lite bättre så kanske det blir ett varv med dammsugaren som är behövligt för lilla terroristen har börjat fälla. Stora tussar virvlar omkring och man får dammsuga av soffan innan man sätter sig i den.
Nu imorse när jag släppte ut Bonnie och Star märkte jag att Bonnies täcke börjar bli för litet, gjordarna som går under magen fick jag spänna ut lite och över bogen fick jag spänna ut några hål för annars räcker inte täcket tillräckligt över rumpan. Så visst växer hon så det knakar......

1 kommentar:

  1. Hon ser jättetrevlig ut - inte minst under ryttare!! Verkar vara ganska långt kommen i sin utbildning också och det är ju inte fel... = ) Grattis än en gång till er nya familjemedlem! // Marina & Conny
    PS. Krya på dig!!

    SvaraRadera