måndag 1 februari 2010

Glasögonormen !

Nuuu har jag blivit en glasögonorm. Fick ett sms idag av specsaver att mina brillor kommit så jag, Thomas & Yoga for in till Eslöv och hämtade mina nya och första par riktiga glasögon. När väl bågarna ställts in efter mina öron så tittade jag mig omkring och golvet gick i vågor, shit vad äckligt det var. Väl ute på trottoaren skulle vi passera gatan och det var fullt med upplogad snö längs med trottoarkanten och när jag trampade över snömassorna så kändes det som om jag hade fått för långa ben och fick verkligen se efter var jag satte fötterna. Folk som såg mig trodde nog att jag inte var riktigt nykter och det kändes som om jag inte var det heller. Jag får väl försöka att vänja mig men jag kan i alla fall säga att jag ser superbra nu.
Hur jag ser ut i dom? ......ja ni får väl se nån dag......

2 kommentarer:

  1. Hmm, låter som du fått progressiva glas...? Skitläskigt! Foto snart...!! = ) Mårina

    SvaraRadera
  2. MEEEEEEES!
    Klart du ska lägga upp ett foto, vi är nyfikna!

    SvaraRadera