onsdag 3 februari 2010

Insnöad !!!

Ja så är det på landet när vädrets makter slår till. Blir inget jobb för mig idag på grund av all snö som vräkt ner under gårdagen och natten. Vi fick skotta fram en bil i morse så Thomas skulle komma till sin kurs. Billinge - Malmö 90 minuter. Kul......
När jag skulle ge hästarna hö i morse så fick jag skotta mig in till stallet fast jag bara har tre meter att gå. Dörren öppnas utåt så den gick ju inte att öppna innan jag fått bort all snö. När jag sedan släppte ut dom vid halv nio tiden så gick snön ända upp till knäna på dom och det första dom gör är att kasta sig ner i snön och rulla sig. Hujeda mig så kallt. Vad ska man sedan sysselsätta sig med under hela dagen. Jo jag har åter gjort en liten film medan Yoga ligger och sover i soffan.

1 kommentar:

  1. Ja, sicket väär...! Har man aldrig varit insnöad förr så är man det nu = ) Återigen: härlig filmsnutt och synnerligen vältajmad med musiken!! Man blir imponerad. Ha det nu gött i stuevärmen - med Mean Girl sussandes sött... (bättre sova i den än att äta på den, fniss) // Marina och Conny

    SvaraRadera