fredag 6 januari 2012

Snap kommer hem.

Ja då har det gått en vecka sedan Snap åkte iväg till TPH. Igår torsdag skulle jag ha min sista lektion kl 10 och sedan skulle vi åka hem. Tji fick vi, Thomas vaknade på morgonen och hade 39,3 i temp och hade sprungit på toa hela natten. Urinvägsinfektion var det första jag tänkte och ringde och beställde tid till doktorn. Vi fick en tid halv tio så ritten fick stå över och Snappan fick stanna till idag och Thomas fick antibiotika för sin urinvägsinfektion.
Så imorse tog vi transporten och jag körde för Thomas har fortfarande feber, men jag ville ha någon som satt brevid mig i bilen för jag har aldrig kört transport med häst i så fjärilarna flög rundor i magen på mig men det var helt onödigt för allt gick jättebra.
Väl hemma så blev hon väl mottagen av sina vänner Bonnie och Star och allt är som vanligt igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar