onsdag 12 augusti 2009

TACK !!!

Tack alla goa vänner, arbetskamrater och familj för alla hälsningar, telefonsamtal och mejl som vi fått nu angående Ito. Meeeen livet måste gå vidare och vi har ju det lilla monstret Yoga att trösta oss med. Igår var hon lite fundersam och gick och lade sig för sig själv, men ändå fick hon ett ryck sent igårkväll att rymma och hälsa på grannens Karo. Grannen kom cyklande hem med henne och vi var helt ovetande att hon varit på rymmen. PINSAMT. Och idag har hon varit själv hemma när vi varit på jobbet och jag förberedde mig på världens bomb när jag kom hem. Men snulle fick jag, hon hade inte gjort ett endaste dugg och hon blev så glad att se mig så hon låg på sidan och kissade rakt ut. Jag berömde henne jättemycket och sedan gick jag och hon på en lång promenad.

3 kommentarer:

  1. Jag är i Billinge på söndag, får man ta en avstickare?

    SvaraRadera
  2. Jaaa självklart! Ring först så vi är hemma.

    SvaraRadera
  3. Jag har bytat telefon så jag har tappat bort numret. SMSa över det. :)

    SvaraRadera