fredag 21 september 2012

Nu har jag gjort det.....

Jag har stängt dörren bakom katterna så nu tvingar jag dom att vara ute. Är jag hemsk eller ?
Efter en stund var jag tvungen och gå ut och titta till dom och då hade dom rajtantajtan i äppleträdet så jag tog några foto och gick in igen och stängde dörren........




Igår var Malin här och vi hade lektion. Nu har vi ju blivit fyra stycken så vi kör nu två och två annars blir det alldeles för trångt på ridbanan. Sofia hade sin systers hund med sig så Yoga hade en kompis att leka med men hon var inte speciellt på lekhumör fast han flörtade med henne skarpt.

Ja träningen går framåt, nu galopperar jag i bägge varven och min rädsla för det har gått upp i rök och skönt är det men nu har Snap kommit på att jag börjar kräva mer och mer av henne och hon är väldigt påfundig för att försöka slinka undan, igår skulle hon bara springa på sned och gena över volten så jag fick jobba otroligt mycket. Jag var helt slut...... Malin gav mig olika tips hur jag skulle göra och det funkade, tills nästa gång hon kommer på något annat. Malin sa att hon alltid har varit ganska påfundig så det lär vi väl få leva med. Samtidigt känns det bra för jag har ju verkligen något att bita i och då lär man sig så mycket mer. För Thomas och Bonnie går det oxå framåt, det är fortfarande galoppen som går lite trögt men det håller dom på att jobba med.
Duktig tjej......
Början till spinn.
                                         

Oj nu har det börjat regna, ska jag öppna dörren tro.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar