söndag 16 september 2012

HJÄLP !!!

Vad har hänt med min älskling Evil Eye?
I eftermiddags såg jag att han började bli lite slö och det lät lite konstigt om honom när han andades. Först trodde jag han hade satt något i halsen och katter brukar ju fixa till det själv så jag lät honom vara.
Jag gick över till mina kära grannar och åt kinamat och när jag kommer hem så sitter Evil längst in i hörnet bakom sofforna och rör sig inte. Han är alldeles medtagen och alldeles slapp i hela kroppen så jag bäddar ner honom i soffan, ja jag vet inte vad jag ska göra mer än att han får ligga och ta igen sig. Kanske har han blivit getingstucken för han är ju så smart? att han jagar getingar och kanske den har stuckit honom i halsen eller något, ja inte vet jag.......
Tyckte i alla fall att det var lite läskigt så jag ringde Pia så hon kom över en stund, (Thomas är inte hemma, han har tillbringat hela helgen i Dublin med sitt jobb) men inte blev vi klokare av det.
Nä vi får väl sova på detta och hoppas att han är piggare imorgon annars blir det ett litet veterinärbesök......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar