tisdag 1 mars 2011

Var ett tag sen......

Ja tiden går och ibland hinner man inte med riktigt.......
Men i alla fall så har jag varit lite upptagen med bland annat en ny hemsida. Jag har aldrig gjort en hemsida så det tar lite tid och jag får fuska med mallar. Men det är ganska roligt och lärorikt.
Dagarna har runnit iväg och vi har jobbat och varit bjudna på Ärtsoppa och punch på Trumpetarbostället, en av våra grannar här i Hissbro. Ja det heter faktiskt Hissbro, fick reda på det när vi var och åt ärtsoppa. Så nu bor vi inte i Billinge utan i Hissbro och det är mycket mycket viktigt. Vi hade en jättetrevlig kväll tyvärr så låg kameran hemma.
Helgen som gick har vi haft Danmarksbesök. Det var skjuttävlingar så jag fick stå för mat och Lena för kaffekakor. Jättetrevligt.

Pållarna, katterna och Yoga mår bra. Yoga har varit hos Sanna i två dagar på hennes vårvinterlov. Hon vill ju ha hund så nu fick hon prova på att ha en. Första natten väckte Yoga henne vid tretiden och ville gå ut och kissa, kanske lite stressad för hon var borta. Men allt hade gått bra och jag vet faktiskt inte om Sanna fortfarande vill ha hund. Ska fråga henne.
Hade lite bilder i kameran så här kommer några stycken.......








Här mockas det ut vinterbädden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar