lördag 12 mars 2011

Sanna på ridskola.

Idag var jag med och tittade på Sanna när hon hade ridlektion i Löddeköpinge. Hon har kommit ganska långt redan. Hon till och med galopperar nu. Ser jättebra ut.......Jag och Lena satt och frös så vi hoppade.

  

Efter ritten körde vi till en hästbutik och där handlade jag vars en ny grimma till Bonnie och Snap. Bonnie har växt så mycket att alla hennes grimmor börjar att bli för små, så nu blev det grimma i storlek full...... Får hoppas att den passar......


Bonnies till vänster och Snaps till höger.
 Sofia var här i förmiddags och pysslade lite med Star, longerade honom lite och gav honom härlig massage. Han njöt verkligen.
I fredags innan jag körde hem efter jobbet körde jag in en snabb runda på ÖB, där sålde dom fina orchideer billigt. Jag köpte två stycken och satte dom i köksfönstret. Fina va......
Kolla in familjen lathund en lördagseftermiddag........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar