lördag 6 november 2010

Ny blogg!

Ha,ha,ha, min lilla syster har nu kommit in i bloggvärlden. Nu är det hennes tur att sitta framför datorn och bara skriva och skriva. Allt......Ska bli kul att följa henne och hennes familj på deras upptåg och med deras stora intresse koifiskar.
Den som är nyfiken kan klicka här. Lycka till systeryster.......







Godingar.......(ler)
Jaaa det var det, det kan jag lova......Min fredagskväll tillbringade jag och 3 andra tjejer (Pia, Sussi och Hanne) på Ladies Night  i Malmö. Vilket tryck det var och vi har redan bestämt att vi gör om det nästa år..... Tyvärr inga foto för jag var så stressad när jag skulle iväg att jag glömde kameran.

2 kommentarer:

  1. Haha, ALLT vete tusan, fast man får väl bjuda lite på sig själv i alla fall. ;-)
    Ladies night, jotack, jag förstår att du "glömde" kameran. Den var säkert så immig att det inte gick att ta foto! Andreas var ju där och de andra är ju inte så illa pinkade. (Fast vad gjorde Måns Möller där????)
    Välkommen hem Bonnie!

    SvaraRadera
  2. Där var jag oxå med ett gäng tjejkompisar. Vi hade en superkväll. Härligt för er att Bonnie är hemma igen. Kul att kunna sätta igång henne lite smått :)
    Kram från Genarps-Mia

    SvaraRadera