fredag 26 november 2010

Jag borde skämmas.......

för nu har jag varit dålig igen..... Pia fyllde ju år i söndags och jag har glömt att gratta henne här på bloggen. Hon är ju en av dom som läser här varje dag. Fyyyy på mig! Sedan har vi ju Sanna som fyllde år i onsdags, henne har jag också glömt. Fyyy igen! Men på lördag ska hon grattas i allafall, då har hon kalas. Sist men dock inte minst så fyllde Yoga 3 år igår och det firades med ett gott grisöra, ja till Yoga inte till oss....
Nu har vintern kommit rejält och på min lediga dag igår skulle jag varit iväg och handlat men vägarna var ganska moddiga så jag väntade tills Thomas kom hem så körde vi då. Shit vad jag är rädd när jag åker bil i sådant skitväder. Thomas tyckte att bilbyggarna skulle bygga in handtag i bilen för jag sitter på nålar och kramar sätet med båda händerna. Läskigt..... men vi fick handlat i alla fall så nu kan vi vara insnöade ett tag om det skulle vara så utan att svälta.....
Eftersom jag inte kom iväg att handla så hade jag en slappedag igår var då ute och tog lite foto på djuren. Här kommer några.......










1 kommentar:

  1. Härliga bilder som vanligt! Men inte ska du behöva be om ursäkt för att du inte skriver på ett tag - jag trodde man gjorde det när man kände för det och inte för att man "måste"...?! Men visst, man kollar dagligen och tycker det är kul när det står nåt nytt och finns nya fina bilder = ) "Feel no pressure", hihi. / Marina

    SvaraRadera