måndag 4 oktober 2010

Snart dax för Bonnie !!

Helgen har varit lugn, I lördags var Thomas och hämtade plåttaket som vi köpt till lösdriften och sedan var han iväg och sköt på skjutbanan. Och jag var hemma och röjde på ovanvåningen som var ganska behövligt. På kvällen var vi inbjudna till Pia & Arne för att förtära Tacos och spela lite kort. Som alltid hade vi en rolig kväll.... Söndagen gick åt att lägga taket och jag slet som ett djur när jag skulle få upp dessa otympliga plåtar till Thomas som satt på taket. Jag har ganska ont i ryggen efter det. Det var ett jäkla slit (pust pust). Nu är det bara en vägg som saknas och vi väntar fortfarande på bräderna.....
En arg Belle
Med alla djur är det bra. Det börjar bli nedräkning för Bonnie nu att åka till TPH. Malin kommer på fredag och då ska vi ha ridlektion och så ska hon titta på Bonnie så hon är mogen för att ridas in.
Bill har jag nu konstaterat att hon är en flicka. Hon får fortfarande heta Bill men jag har lagt till lite så det blir Billie Jean. Det var ju inte enligt planerna att det skulle vara en liten tjej.
Belle & Billie Jean

1 kommentar:

  1. Ni måste ringa när ni behöver hjälp.
    Man har ju dålig koll på när ni har fått hem material tll bygget.
    Så vi bara latatde oss hela dagen =0)
    "Virgil Earp" and the gang

    SvaraRadera