lördag 9 oktober 2010

I morgon är det dax......

Ja imorgon är det den stora dagen när Bonnie ska flytta till TPH i en månad för inridning. Usch vad tomt det kommer till att bli. Malin var här igårkväll och tittade på henne och hon hade växt till sig bra över sommaren tyckte hon.
Samtidigt som Malin var här så passade vi på att ta en ridlektion. Thomas på Star och jag på Snap. Jag hade lite fjärilar i magen innan men efter jag suttit upp så kändes det helt ok. Det gick jättebra både för mig och Thomas och jag längtar redan till nästa gång......och bägge pållarna tyckte nog det var skönt att komma igång lite, och gissa var jag har ont idag.......
Bonnie fick stå i stallet medan vi hade lektion och vi hörde henne gnägga emellanåt. Men dock efter lektionen så kände vi på henne och hon var bara lite lite lite svettig på bringan.
Idag lördag har jag jobbat och Thomas har snickrat upp den sista väggen i lösdriften, bräderna kom igår och det blev vi mycket glada över.
Nu kommer snart Björn & Jessica och vi ska käka pizza och ha en mysig lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar