torsdag 8 juli 2010

Hej igen !

Nu är vi hemma från High Chaparral och man har börjat jobba igen. Ska jobba i två veckor och sedan är det dax för 3 härliga semesterveckor till. Längtar..... På High Chaparral har det varit lugnt, härligt och varmt, varmt, varmt men man får inte klaga nu när värmen äntligen har kommit. Det har ju gått en hel del öl och cider i sommarhettan.
Här är foto på pållarna samma morgon som vi åkte, Bonnie tar en liten siesta i boxen efter hela nattens tuggande och dom andra två står och vilar.

Pia har passat pållarna och katten och vi har fått stadigt uppdateringar från henne och allt har gått bra.
Yoga har oxå haft det bra hos mamma & pappa, fått potatis och sås och gottat sig med. Mamma mejlade två bilder på henne och det ser ju ut som hon har trivts i alla fall.
Foto på våra älsklingar en tidig tisdagmorgon.
Wyatt han har fortfarande inte kommit hem och nu har jag gett upp hoppet om att han kommer, så sent igårkväll rinde Pia och talade om att hon skulle hämta sina två kisar som idag på förmiddagen. Eftersom jag hade ledig dag och sovit på saken så följde jag med och fick två små kisar oxå med mig hem. Jag tror det är en flicka och en pojke och dom ska heta Belle och Bill.
Dom är uppfödda i ett stall så dom fann sig snabbt i Snaps box, där dom får bo ett tag innan vi släpper ut dom. Doc har fortfarande inte träffat dom men vi får hoppas att det går bra......

Här är foto på Pias små kisar Dick & Puzzi. Dom har det lite lyxigare för dom får bo inne......

2 kommentarer:

  1. Underbara namn!!!! :D :D :D

    /Mona

    SvaraRadera
  2. Ge mig dom katterna!!
    Är på väg hem från Göteborg nu, ringer nog i morgon.

    SvaraRadera