måndag 8 mars 2010

Thomas rider Snap.

Ikväll har vi varit hos Snap och Thomas har haft lektion på henne för första gången. Jag var ute i hagen och hämtade henne och jag måste säga att hon är en mycket väluppfostrad dam. Hon gnäggar inte ens efter sina kompisar när man hämtar henne. Man märker nu tydligt att hon känner igen en när man kommer :)
Efter en grundlig ryktning och borstning av en ihopafnurrad man och svans var hon ren, fin och ståtlig.

På väg till ridhuset såg vi fyra rådjur gå och beta intill hagen.

Hon fick springa av sig lite i ridhuset innan Thomas satte sig upp på sin första lektion.
Thomas var nöjd med lektionen och på torsdag är det dax för mig igen. Längtar redan......


Imorgon har vi två födelsedagsgrisar att fira. Det är Stefan & Marina vi grattar med ett hipp hipp HURRA !

1 kommentar:

  1. Men?! Vet ju förstås inte om det är "denna Marina" som avses ovan men jag tar åt mig iaf... Och om så är fallet så tackar jag så mycket!! = ) Härligt att ni har så fin kontakt med Snap - förstår att ni längtar efter att få hem henne... // Mårina

    SvaraRadera