tisdag 1 december 2009

Öppet hus i ridhuset!

På söndagen var det dax för öppet hus i Billinge ridhus. Jag och Irene hade bakat kanelbullar och det dök upp lite folk som både tittade på och provade både på egna hästar och våra. Jag själv fick prova på att rida Billy. Ja han är ju både större och bredare så gissa var jag mest var öm. Någon sa att jag såg så liten ut på honom och det kan jag nog tro. Jag fick en liten runda av honom i galopp för mina fötter kasade ur stigbyglarna.
Annars tyckte jag nog att allt gick bra och hoppas att vi har kunnat locka till oss någon som börjar på westernridningen efter nyår. Lite bilder............

Tack alla som kom och tack Malin som hade fullt upp i hela 3 timmar.

2 kommentarer:

  1. Tack för provturen - men för jösse namn; ta bort min bild!! Hihi... Trevligt med öppet hus, synd bara att det var så få som hittade dit. // Marina

    SvaraRadera
  2. Jag hittade inte nåt jag ville ha på gertab idag. Får se om vi kan åka till eslöv nån annan dag.
    Men jag önskar mig en parfym fast jag kan köpa den själv med min rabatt så blir det billigare. Innan den 6e har jag extra 20% också.

    SvaraRadera