fredag 25 december 2009

Julafton.......

..... firades hemma hos mina föräldrar med alla mina syskon, bihang och barn. En mycket konstig julafton i år. Vi hade FF hos mina föräldrar för min farfar har blivit dålig och blivit inlagd på sjukhus men fick permis över julafton så mamma & pappa fick vara hemma hos honom i hans hus istället. Alla vi ``barn´´ tyckte det kändes lite märkligt att fira jul i deras hem utan dom. Men allt gick i alla fall bra och maten var mycket god. Man bara åt och åt så någon gröt gick inte att få ner. Vi spelade julklappsspelet i vanlig ordning och jag vann ett par öronmuffar. Sedan kom Tomten och delade ut alla klappar. Då var det liv i luckan på alla ungar. Bla. fick jag en ny digitalkamera så nu kan jag ta många nya fina foto. Tack Gubben för den, jag blev jätteglad. Och av Sandra fick jag en ansiksbehandling, plockning och färgning av ögonbryn och ögonfransar. Vi hade oxå en födelsedagsgris. Tim, han fyllde 17 år på julafton. Och inte att glömma lilla Eliott som fyllde år den 22 Dec. På söndag ska vi på kalas hemma hos Tim och Elliot blir det hos lite längra fram.
När klockan närmade sig 22 så var man ganska trött eftersom man varit uppe tidigt och jobbat mellan kl 7-16. Så vi styrde kosan hemåt och kröp till sängs vid 12. Jobbedag igen i morse kl 7....

GOD FORTSÄTTNING ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar