lördag 2 juni 2012

Underverk.......

.......ja det kan man kalla dessa små. Jag började med att ha kattgrus i en liten kakburk och satte dom i den med jämna mellanrum. Efter att Redneck som var den första till att kissa i lådan så har dom andra följt efter. Redan nu kan jag säga att dom är rumsrena.
Dom bor i datarummet när jag jobbar och när jag kommer hem och öppnar dörren tar det 5 sekunder för dom att ta sig ut i köket vrålandes av hunger. Då får jag sitta med fötterna i luften medan jag matar en och en för annars har jag fyra vildbasar i knäet och dom slåss på riktigt nu.
Yoga har accepterat dom nu, dom får lov att klättra på henne och hon putsar till dom lite så dom är rena och fina.

Fick inhandla en ny kattlåda så nu får alla plats på samma gång.

Redneck & Princess har börjat att äta, Minior har slickat i sig lite
men Evil Eye förstår inte ännu, men han tittar nyfiket på.

Hmmm är du ren där bak ?
Puss på dig !
Hjälp !! Småglin överallt.
Visst är jag duktig, matte?

1 kommentar: