tisdag 29 maj 2012

Helgen ......

........har bestått av att mata ungarna. Dom har nästan ätit hela tiden, men nu har det stabiliterats sig lite så dom har nog ätit ifatt sig nu. När jag kommer ut i köket och dom ser mig far dom upp och vill ha mat. Det märks tydligt nu att jag är deras nya matmor. Jag är helt sönderklöst på benen som dom försöker klättra på mig och på mina händer har jag tusen små klostick när dom helt exalterande fäktar när flaskan kommer fram, det går ju inte tillräckligt fort. Utveckligen går framåt för dom, när jag sätter dom i den lilla kakburken med kattsand så börjar dom sprätta i den och både kissar och bajsar, men det är bara när jag sätter dom i den, annars bryr dom sig inte om var man bajsar.
Både lilla Minior och Evil Eye har hämtat sig och nu äter dom oxå med glad aptit, Evil Eye är så rolig för han pratar när han äter, namnamnam säger han. Efter dom har ätit så ligger dom i en hög och spinner mätta och trötta.
I söndags var här ett par från Röstånga och tittade på katterna, dom ville ha Evil Eye men det fick dom inte för han är min kelgris och ska stanna här. Men dom var glada för tjocke Redneck och lilla No Name som nu heter Princess. Dom två flyttar till Röstånga i slutet av Juli. Lilla Minior är Thomas förtjust i så kanske han oxå stannar. ; ))
Lite bilder av dom hundra som vi tagit........



                          


Från vänster Princess, Minior, Evil Eye och Redneck.

Evil Eye.
Här kommer oxå lite bilder från hagen en solig kväll och en mindre solig morgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar